Billetsystem til stadepladser

Digitalisering af håndtering af salg og kontrol af stadeplader, for Køge Kommune.

  • Ingen papir
  • P-vagter kan nemt fremfinde genganger ”kunder”, sådan at felter som navn og adresse er udfyldte i appen.
  • Beløb udregnes automatisk, alt efter antal pladser den enkelte lejer.
  • Stadepladsejer underskriver på appen.
  • Stadepladsejer, modtager elektronisk kvittering (sms-e-mail).
  • Kommunens administrator, har i backend overblik over solgte stadepladser.
    Kvitteringer, med underskifte kan hentes som pdf -filer.

Vil du vide mere?

Telefon: 53731211

Booking løsning til forsyninger

Brugervenligt og tidsbesparende bookingsystem.

  • Tilslutning af nye forbrugere
  • Målerskift
  • Servicebesøg

Forbrugere kan nemt booke deres servicebesøg i en kalender fra deres mobil eller pc. Dermed sparer både forbrugerne og montørerne tid, og man udgår misforståelser i forbindelse med booking.

Tankegangs bookingkalender er udviklet og testet i samarbejde med forsyninger.

Vil du vide mere?

Telefon: 53731211

Møntørapp til opgavehåndtering

Kunder
SONFOR, Vores Elnet, Skanderborg Forsyning, Thisted Varmeforsyning, Fjernvarme Fyn, ENVAFORS, Vestforsyning, Skive Vand, GEV og mange andre.
 
Udfordringen 
Når vand- el- eller varmeforsyningen skifter målere eller udfører service på dem, er det vigtigt for dem og for forbrugeren, at der ikke sker fejl og misforståelser. Til det har Tankegang udviklet montørapp, som gør det nemt for montøren, sparer forsyningen administration og giver hurtig og god information til kunden.
 
Processen

Vil du vide mere?

Telefon: 53731211

Forsyningshjemmeside

Kunden
Struer Energi
 
Udfordringen
Struer Energi ønskede en ny og mere brugervenlig hjemmeside. Designet skulle være moderne og imødekommende, og rent teknisk skulle siden være let at opdatere og enkel at vedligeholde. 
 

Vil du vide mere?

Telefon: 53731211

Forsyningshjemmeside

De tre vigtigste ærinder for brugerne på affaldsselskabets hjemmeside er:

  • Hvornår er der åbent på den nærmeste genbrugsplads?
  • Hvorfor har jeg ikke fået tømt min beholder?
  • Hvad er selskabets telefonnummer?

De tre punkter har højeste prioritet på Reno Djurs’ nye hjemmeside, som Tankegang har udviklet i tæt samarbejde med Reno Djurs.
 

Siden beder om tilladelse til at bruge brugerens position, og så får man automatisk dagens åbningstider på den nærmeste genbrugsplads.

Vil du vide mere?

Telefon: 53731211